გენეტიკური დაავადებები
მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს იმსჯელოს გენეტიკის
მნიშვნელობაზე, განსაზღვროს სქესის გენეტიკა, იმსჯელონ სხვადასხვა
გენეტიკური დაავადებების შესახებ.
კრიტერიუმი/ შკალა
|
დაბალი(1-4)
|
საშუალო(5-6)
|
კარგი(7-8)
|
საუკეთესო(9-10)
|
მონაცემთა ანალიზი,დასკვნების გამოტანა
|
ვერ აკეთებს მომონაცემთა ანალიზს,ვერ გამოაქვს დასკვნები.
|
ნაწილობრივ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს,ნაწილობრივ
გამოაქვს დასკვნები.
|
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს მაგრამ ვერ ასაბუთებს.
|
სხვათა დახმარების გარეშე აკეთებს მონაცემთა ანალიზს,გამოაქვს დასკვნები.
|
მემკვიდრეობითობის დახასიათება
|
ვერ ახასიათებს მემკვიდრეობას
|
ნაწილობრივ ახასიათებს მემკვიდრეობითობას
|
ახასიათებს მემკვიდრეობას მაგრამ ვერ გამოაქვს დასკვნა.
|
სხვათა დახმარების გარეშე ახასიათებს მემკვიდრეობას
გამოაქვს დასკვნები.
|
გენეტიკის მნიშვნელობის ანალიზი
|
ვერ აკეთებს გენეტიკის მნიშვნელობის ანალიზს.
|
ნაწილობრივ აკეთებს გენეტიკის მნიშვნელობის ანალიზს.
|
სხვათა დახმარებით აკეთებს გენეტიკის მნიშვნელობის
ანალიზს.
|
სხვათა დახმარების გარეშე აკეთებს გენეტიკის მნისვნელობია
ანალიზს.
|
გენეტიკური დაავადების მიზეზის აღწერა
|
ვერ აღწერს გენეტიკურ დაავადების მიზეზს.
|
ნაწილობრის აღწერს გენეტიკური დაავადების მიზეზს.
|
აღწერს გენეტიკური დაავადების მიზეზს,მაგრავ ვერ ასაბუთებს.
|
საუკეთესოდ აღწერს გენეტიკური დაავადების მიზეზს,არგუმენტირებულად
მსჯელობს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий