შეფასებები


                  გენეტიკური დაავადებები

მიზანი: მოსწავლემ  შეძლოს იმსჯელოს  გენეტიკის  მნიშვნელობაზე, განსაზღვროს  სქესის  გენეტიკა, იმსჯელონ  სხვადასხვა  გენეტიკური  დაავადებების შესახებ.

კრიტერიუმი/ შკალა
დაბალი(1-4)
საშუალო(5-6)
კარგი(7-8)
საუკეთესო(9-10)
მონაცემთა ანალიზი,დასკვნების გამოტანა
ვერ აკეთებს მომონაცემთა ანალიზს,ვერ გამოაქვს დასკვნები.
ნაწილობრივ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს,ნაწილობრივ გამოაქვს დასკვნები.
აკეთებს მონაცემთა ანალიზს მაგრამ ვერ ასაბუთებს.
სხვათა დახმარების  გარეშე აკეთებს მონაცემთა ანალიზს,გამოაქვს დასკვნები.
მემკვიდრეობითობის დახასიათება
ვერ ახასიათებს მემკვიდრეობას
ნაწილობრივ ახასიათებს მემკვიდრეობითობას
ახასიათებს მემკვიდრეობას მაგრამ ვერ გამოაქვს დასკვნა.
სხვათა დახმარების გარეშე ახასიათებს მემკვიდრეობას გამოაქვს დასკვნები.
გენეტიკის მნიშვნელობის ანალიზი
ვერ აკეთებს გენეტიკის მნიშვნელობის ანალიზს.
ნაწილობრივ აკეთებს გენეტიკის მნიშვნელობის ანალიზს.
სხვათა დახმარებით აკეთებს გენეტიკის მნიშვნელობის ანალიზს.
სხვათა დახმარების გარეშე აკეთებს გენეტიკის მნისვნელობია ანალიზს.
გენეტიკური დაავადების  მიზეზის აღწერა
ვერ აღწერს გენეტიკურ დაავადების მიზეზს.
ნაწილობრის აღწერს გენეტიკური დაავადების მიზეზს.
აღწერს გენეტიკური დაავადების მიზეზს,მაგრავ ვერ ასაბუთებს.
საუკეთესოდ აღწერს გენეტიკური დაავადების მიზეზს,არგუმენტირებულად მსჯელობს.



Комментариев нет:

Отправить комментарий